Η Beyoncé Συστήνει το SirDavis: Ένα Ουίσκι Εμπνευσμένο από την Οικογενειακή της Κληρονομιά.
Η Beyoncé κάνει ένα νέο και σημαντικό βήμα στον χώρο των πολυτελών ποτών, με το λανσάρισμα μιας νέας σειράς ουίσκι σε συνεργασία με τη Moët Hennessy, θυγατρική της παγκόσμιας πολυτελούς εταιρείας LVMH. Το νέο αυτό ουίσκι, που φέρει το όνομα SirDavis, είναι εμπνευσμένο από την οικογενειακή ιστορία της Beyoncé και συγκεκριμένα από τον προπάππο της, Davis Hogue. Ο Hogue ήταν αγρότης και παράνομος παραγωγός αλκοόλ κατά τη διάρκεια της ποτοαπαγόρευσης στον αμερικανικό Νότο. Η ιστορία του, που περιλαμβάνει κρυφά μπουκάλια ουίσκι σε άδειους κόμπους κέδρων για να τα βρίσκουν οι φίλοι και η οικογένειά του, αποτέλεσε τη βασική έμπνευση για την δημιουργία του SirDavis.
Η Beyoncé μοιράστηκε τα νέα για το SirDavis μέσω μιας ανάρτησης στο Instagram, όπου κρατώντας ένα ποτήρι με το νέο ουίσκι, έγραψε τη φράση “DAVIS IN MY BONES”, αναφερόμενη στην ισχυρή σύνδεση της με την οικογενειακή της κληρονομιά. Το ουίσκι SirDavis, που κοστίζει 89 δολάρια ανά φιάλη, αποτελείται από 51% σίκαλη και 49% βυνοποιημένο κριθάρι. Ο master distiller, Μπιλ Λάμσντεν, που είναι γνωστός για τη δουλειά του στα σκωτσέζικα Glenmorangie και Ardbeg, ήταν επικεφαλής της δημιουργίας αυτού του εκλεκτού ποτού. Το ουίσκι θα παραχθεί, θα αναμειχθεί και θα εμφιαλωθεί στο Τέξας, με το σχέδιο της φιάλης, που περιλαμβάνει ένα μενταγιόν αλόγου, να αποτίει φόρο τιμής στην πολιτεία του Lone Star.
Η Beyoncé δεν είναι η μόνη στην οικογένειά της που εμπλέκεται στον χώρο των ποτών, καθώς ο σύζυγός της, Jay-Z, διαθέτει επίσης ένα επιτυχημένο εμπορικό σήμα αλκοόλ που ανήκει στην LVMH. Το 2021, η Moët Hennessy απέκτησε το 50% του Armand de Brignac, ενός παραγωγού σαμπάνιας που ανήκει στον διάσημο καλλιτέχνη και επιχειρηματία. Αυτή η νέα επιχειρηματική δραστηριότητα της Beyoncé ακολουθεί την τάση των τελευταίων ετών, όπου πολλές διασημότητες έχουν λανσάρει δικά τους εμπορικά σήματα ποτών, με ιδιαίτερη επιτυχία. Παραδείγματα είναι η τεκίλα Casamigos του Τζορτζ Κλούνεϊ και το τζιν Aviation του Ράιαν Ρέινολντς, τα οποία πουλήθηκαν σε αστρονομικά ποσά.
Παρά τη συνεχιζόμενη επιτυχία των πολυτελών προϊόντων, η αύξηση των πωλήσεων της LVMH επιβραδύνθηκε πρόσφατα, καθώς οι πλούσιοι καταναλωτές μείωσαν τις δαπάνες τους για ακριβά είδη, όπως τσάντες και σαμπάνια. Ωστόσο, η συνεργασία με την Beyoncé αναμένεται να φέρει νέα ενέργεια στην αγορά των πολυτελών ποτών, καθώς το SirDavis θα διατεθεί τον Σεπτέμβριο στις ΗΠΑ και σε μεγάλες πόλεις όπως το Λονδίνο, το Παρίσι και το Τόκιο, προσφέροντας μια μοναδική γευστική εμπειρία με μια πινελιά από την κληρονομιά της διάσημης τραγουδίστριας.